Mysdag :)

Nu är klockan fem i nio och snart ska David och jag se en film som går på 3:an - Pelikanfallet. Julia Roberts är en av skådespelarna så den är nog sevärd :)

Förövrigt har jag tagit det riktigt lugnt idag, bara varit hemma och slappat tills David kom och pussade på mig, loveli. Känns som det var en välbehövlig dag efter veckan då jag gått upp halv fem varje morgon och inte la mig förän tre inatt efter en utgång till Otten med Myh. Var en trevlig kväll med mycket folk man kände igen :D

Nu hinner jag inte skriva mer för nu börjar filmen. Vill avslutningsvis bara säga att jag saknar dig med Oscar, kom hem nu tack!! :D<3
puss


Slänger upp en bild på favoritkillarna som detta blogginlägg handlat om ;)

Kommentarer
Postat av: oscar

haha <3 snart hoppas jag kunna chilla med dig och suuuuuupa :D med dig och pojken din ;D

2009-07-17 @ 18:02:24
URL: http://kyss47.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0