Jag har gjort det igen...

Ny design på bloggen igen ja... Har kommit fram till att det jag tycker är absolut roligast med bloggen är att fixa just designen. Har suttit och hållt på med den nya här idag sen klockan tre ungefär, men nu är jag relativt nöjd i alla fall (i en vecka eller två :P)

Eftersom jag bytt bloggdesign ganske ofta tänker jag lägga upp headern til respektive design nu och det vore riktigt roligt om ni röstade på vilken ni tycker varit snyggast :)



.. den första headern jag hade som jag gjort själv. Kanske inte den mest avancerade men jag vet hur stolt jag var över att ha lyckats få till det.






.. header nummer två, vilket var lite mer pyssel med, mycket smådetaljer som var tvunget att stämma osv. Nu i efterhand tycker jag den var lite väl rörig men då vet jag att jag gillade den.




.. samma som den förra. Den enda skillnaden är bilden på mig och David som är utbytt mot en lite mer våraktig..




.. den senaste designen jag hade. Gillar färgera i den. Den känns somrig och väldigt mycket mig, dock tröttnade jag på den med så nu till min nuvarande..:





.. ni som inte ser förändringen, tryck f5-knappen som vanligt :)


Känns som jag har missat en rosa jag hade i början någon gång, men slänger upp den om det nu skulle vara så att den överhuvettaget finns ;)


Så, vilken är eran favorit? :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag har oxå gjort ny design idag^^

Jag tycker att den nya ät finast^^

2009-07-12 @ 20:30:08
URL: http://jmmomdt.blogg.se/
Postat av: David

Den första och den sista är finast :) du är duktig efterso mdu fixam in också älskling hihi <3<3

2009-07-12 @ 20:37:41
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Therese

Sista :3

2009-07-13 @ 18:34:09
URL: http://theresehaggmark.blogg.se/
Postat av: Therese

så det var kanske det här du gjorde när jag ringde dig? ;) <3

2009-07-13 @ 18:35:41
URL: http://theresehaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0