Födelsedagsfirande




.. så här kan det se ut en kväll i Rövik tillsammans med min släkt blandat med alkohol.

Har spenderat mitt senaste dygn ute i skärgården tillsammans med min släkt för att fira min farbror som fyllde 53 igår. Hade det mycket trevligt vilket kanske framgår av bilden ;) Blev en kväll med mycket prat, skratt, glada människor och (alldeles för) mycket alkohol.

Det känns idag att jag hade en trevlig dag igår kan jag lova för jag har verkligen mått som jag förtjänat. Just nu känns det som att jag inte kommer vilja dricka inom en lång tid framöver, men den känslan har nog hunnit försvinna till imorgon skulle jag tro. Hoppas bara jag lyckas sova några timmar inatt eftersom jag vill vara pigg imorgon då jag och mamma åker till Stockholm.

Nu är det dags för sängen, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0