Body on fire


.. går visserligen att tolka på flera sätt men jag menar att jag älskar låter och har sjukt ont i magen. Jag måste varit dum och ätit nåt jag inte tål igen, dock kan jag inte komma på vad det skulle vara, uuf  =' /

Idag har jag i alla fall varit på jobbet som vanligt. Efter obbet bjöd mormor mig på middag på Å-cafeet, mysigt. Det blir dock aningen pinsamt när hon började klaga över att såsen var för färgstark, jag ville bara sjunka genom jorden. Det lyckades jag tyvärr inte med utan fick genomlida en äckligt varm promenad hem men där försvann förhoppningsvis lite av den maten jag fick i mig ;)

Nu ska jag i alla fall ta det lugnt ett litet tag innan det är dags att åka in till David, hur nu det ska gå med den här magen :( men mamma är inte hemma och jag orkar inte vara själv när jag mår så här så vad gör man?!
puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej babe, stackars dig och magen:/

Här har du en som förstår! <3 Men du hur blev det med det dära samtalet? :)

2009-07-15 @ 14:49:16
URL: http://theresehaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0