Bröllopsspekulationer


 
Jag och David hade precis sett färdigt filmen Identity när han plötsligt utbrister; Vi är verkligen som ett gammalt gift par..
Det är min pojkvän det, han lyckas alltid få till knäppa kommentarer på de mest sjuka tillfällen :D
Men lite sant är det ju faktiskt, vi bråkar, blir sams, bråkar igen, blir sams och inser vilka små-saker det egentloigen är det handlar om och efteråt är det bättre mellan oss än vad det var tidigare till och med. Sjuka? Javisst! Men det är så det ska vara. Sökte nyss på bröllopsbilder för att få en passande bild till detta inlägg men tydligen skrämde det tydligen min kära pojkvän aningen eftersom vi båda är ganska negativa till bröllop men för, förlovning. Så vi kom fram till att en fin förlovning på typ Las Palmas skulle passa oss perfekt :D Hahah, lite drömmande skadar ju aldrig (A).

Filmen var i alla fall riktigt bra. Riktigt tänkvärd. Ett extra stort plus får den också för att man verkligen förstod handlingen genom hela filmen. Det är inte det vanligaste när vi pratar om Skräck/thrillrar enligt mig.

Nu sitter jag i alla och får världens skönaste massage av min älskade pojkvän. Med hudlotion och allt. Ibland är han verkligen allt för bra hihi :)<3 Får hoppas på att detta inlägg blir någorlunda rättstavat vilket inte är det lättaste att få det när det blir att jag gungar med i hans massage-takt, haha! Lite stormig-havskänsla här känner jag allt.
I vilket fall som helst hoppas jag att massagen får mig att bli lite friskare, har hört att man kan bli det om man lyckas trycka på rätt punkter vill säga. Är riktigt trött på den här äckel-sjukan som får mig att se ut som ett missfoster. Dessutom ser jag typ ingenting viket blir lite tråkigt i längden. Men synd  att klaga :D

Nu ska jag och David försöka hitta ny bloggdesign åt mig innan det är dags för sängen.
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0