Träning!

Träningen är igång igen för min del och det känns underbart. Hela kroppen njöt av att få anstränga varenda muskel och för en timme kunde jag glömma alla problem och känna mig helt oberoende av alla och alla förutom mig själv och min egen kropp. Den känslan går inte att beskriva.
Det var i all fall precis vad jag behövde. Få ut alla aggresioner  och allt annat jobbigt (jag lyckdes för stunden).
Förövrigt mår jag skit just nu och måste ändå sätta mig och plugga engelska .
puss!




D, I don't let you go, you´re my everything!<3

Kommentarer
Postat av: D

älskar dig <3<3

2009-01-20 @ 23:41:31
Postat av: Millan

fin blogg du har hjärtat!

2009-01-23 @ 17:02:15
URL: http://golvlampan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0