Sammanfattning och tjejbestyr

Har fått höra mycket tjat om att uppdatera bloggen men hur sjukt det än låter så har jag knappt hunnit med det på jullovet. Så jag skyller på att jag hade jullov helt enkelt! (A)

Jul och nyår har varit bra för mig i alla fall. Julafton tillbringade jag med mamma och mormor. Vi var här hemma och myste bara. Kollade på Kalle Anka och hans vänner, åt mat (i vilket som kändes som ungefär sju år..) och öppnade julklappar (weeii). Jag blev jättenöjd med alla julklappar men mest betydde nog halsbandet som jag fick av David. Tack älskling!<3
Nyåret firades här hemma med en massa vänner och hm, några mindre bekanta ;) men det var i vilket fall jättekul. Firade Oscar som fyllde 18 år då också. :)

Har dessutom umgåtts med älsklingen varenda dag sedan nyårsdagen, inte illa. Men aah vad jobbigt det kommer bli nu när skolan börjar och man inte kan ses lika ofta. Det är sjukt vad snabbt man vänjer sig vid att få träffa den man tycker mest om, varje dag :O men oj vilka underbara dagar vi har haft. Jag älskar dig snutt!<3

Idag är i alla fall sista dagen på jullovet, dagen då alla tjejer förväntas(?) ha en göra-sig-snygg-och-fräsh-inför-skolstartens-dag, men jag vet inte om jag kan kalla min dag det direkt. Dagen började med att jag var på nagelbehandling hos Therese medan David låg kvar hemma i min säng och sov, fuskis. Där fick jag i alla fall ett stoort tjejpoäng tycker jag. Sen åkte jag och han in till Norrköping och var hos honom, en stund med Oscar och sen med Davids kusin. Sen åkte jag hem med bussen där jag träffade vänner så jag slapp åka själv, iiih :) Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt. Mamma och jag kollade lite efter kryssning som vi ska åka med David och hans mamma i april förhoppningsvis. Åh, vad underbart det kommer bli. Birka paradise blir det, älskar den båten. Sen duschade jag och tänkte vara ännu mer tjejig genom att noppa ögonbrynen men gav upp efter tre strån, för det var inte alls kul. Jag har alldeles för smala ögonbryn :( Nu ska jag köra bubbel-spelet lite och sen ringa älskling för att sen sova som en prinsessa, hihi :) Imorgon blir det skola, det blir nog bra.
puss


tack för att du alltid finns här älskling!<3

Kommentarer
Postat av: D

älskar dig plutt <3<3

2009-01-08 @ 06:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0