Nyfiken



Börjar dagens inlägg med en bild i och med att jag ska iväg och träna ungefär 40 minuter. Idag är det som sagt ett 75 minuter långt, medelpass som står på schemat. Ska bli riktigt skönt. Dock har jag en grym träningsverk från förra träningen i tisdags, men det ska nog gå bra det här :)

Skolan idag var ganska seg, tyckte det mesta av dagen var en stor väntan. Väntan på lärare, på prov, på att få åka hem osv. Men det funkade. Imorgon är det ju i alla fall fredag vilket känns superskönt :) Har först skola till 15:30, sen blir det att äta på stan med Myh innan vi ska gå på bio 18:15 och se Bröllopsduellen, ska bli riktigt roligt :) Sen ska jag hem till pojken min och sova där, mysigt!

Måste även passa på att ta upp en sak som hände mig på bussen som fick mig att inse hur otroligt nyfiken jag kan vara på småsaker. Jag satt bakom en medelålders man som satt och läste tidgningen (sporten) och varje gång han bläddrade så stoppade han in någonting i munnen. Det verkade som han hade någon bestämmelse med sig själv att stoppa in det han åt, i munnen varje gång han bläddrade, skumt :P Men det jag är mest nyfiken på är vad det var han stoppade i munnen? Han såg inte ut att vara någon godis-farbror, men det var inte heller något stort som en frukt. Så frågan är, vad kan det ha varit? Ibland har man allt bra sjuka tankar ;)

Aja, nu ska träningskläderna på och rummet ska städas eftersom baby kommer hit efter min träning och sover här, så nu är det dags för mig att spring.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antagligen så var det Tuggummi eller natur-godis ^^

2009-01-22 @ 20:29:24
Postat av: Erika

jag tror de var lekerol eller nåt i den stilen :D

2009-01-22 @ 21:21:17
URL: http://celsiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0