Ny design!

Har ju som de flesta säkert redan sett, ny design för idag. För de som fortfarande har svårt att se den uppmanar jag er att trycka på f5-knappen för att uppdatera sidan så ska nog det problemet vara löst :)

Idag har jag varit hemma från skolan, har blivit sjuk. Förkyld och något som liknar en ögoninflammation =/ dessutom har jag en elak blåsa i munnen som hindrar mig från att äta, dricka och prata normalt. Dessutom kan jag inte skratta på grund av den, illa!

David var i alla fall hos mig idag tills 14:05 när han åkte hem. Snäll som jag var så lånade jag ut mitt busskort till honom så han kunde åka hem gratis idag och även åka hit på samma sätt imorgon eftersom det inte blir någon skola för mig imorgon heller, grymt trist! Skulle verkligen behöva gå på fotot imorgon och dessutom ska både Media-valet och Iv-valet vara inlämnat senast imorgon. Media-valet ringde jag upp min mentor och pratade om idag men sen fick jag reda på att det visst blev strul med iv-valet med så blir ytterloigare ett samtal till min andra mentor imorgon för att lösa det problemet.
Till att börja med ska jag försöka välja vilka iv-valskurser jag faktiskt vill läsa. Jag vill kunna få med både makeup och fotografisk bild B, men det fungerara inte med perioderna så får försöka hitta på något annat. Kanske väljer fotografisk bild B och mental träning, hmm valet är svårt.
Mamma kom nyss in med daimglass till mig (ja, jag tror på det för att lindra förkylningen) och nu ska vi sätta oss och klura ut det här med iv-valet så önska oss lycka till!

Kanske uppdaterar lite senare så ni får läsa vad det blev för iv-val och även planerna inför helgen. Det återstår att se.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0