Min helg

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, ringa och säga god natt till min sötnos och sedan läsa lite ur min underbara bok "innan jag dör" innan jag somnar, lovelii :)

Helgen har i stort sett bara bestått av bra saker. Bio (Bröllopsduellen) med Myh i fredags och efter det sov jag hos min sötnos. I lördags slappade vi hos honom till mamma kom och hämtade mig och jag gick några timmar med henne på stan. Fick med mig ett par jeanstight och en t-shirt hem. Efter det hämtade3 vi upp David och åkte hem och åt mat. Efter det åkte jag och David in till Norrköping, igeen för att köra bowling med David och Linda på eurobowl, vilket var mycket skoj :) Sedan blev vi hemskjutsade till Sörping igen och sov här hemma.
Idag tog vi en riktig sovmorgon och efter att David åkte hem vid tre så har jag varit och tränat med mamma och Julia. Medel-puls pass med Benke blev det idag, en riktig utmaning and I love it, där snackar vi puls-pass ;) när vi kom hem kopplade vi av till en Beck-film efter att jag hade duschat och pratat lite med baby i telefonen :)
Hoppas eran helg varit bra!

Imorgon är det dags för en ny skolvecka igen, men det blir nog bra :)
puss!

Bild på sötnosen som han tog valborgsnatten. Alltså samma natt som första kyssen iih!<3

Kommentarer
Postat av: D

Det var kul :) <3

2009-01-26 @ 18:50:46
Postat av: Julia

Nog var det ett pulsigt pass på träningen alltid.:) Men det var kul!

2009-01-28 @ 09:02:31
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0