Jag börjar bättra mig!

Tänkte börja ta som vana att försöka skriva lite om vad som hänt under dagen, vid den här tiden, varje dag. Får helt enkelt se hur det lyckas ;)

Idag har jag haft en kortis-dag i skolan, vilket var mycket skönt, även om det inte direkt är världens roligaste lektioner. Men med Spmp2b är varje dag oförutsägbar och mycket spännande ;D Efter skolan gick jag i alla fall hem till min baby. Vi började med att se film. Måste även tillägga här att jag nog inte såg så jättemycket av filmen eftersom jag låg som en prinsessa i Davids knä och bara njöt hihi (A). Sen gick vi i alla fall till napoli och åt. Kebab i bröd, muuuums! Efter det blev det liiite mer film-tittande och mys innan mamma kom och hämtade mig.
Har historia-prov imorgon så ska träna det sista på det nu, ringa älsklingen och ses sussa, välbehövligt!

Imorgon har vi bara två lektioner egentligen, Iv-val (fotografisk bild) och svenska. Idrott har vi inte nu de sista veckorna fram till sportlovet utan ska själva träna hemma istället. Så namnpåskrift på Friskis here we go ;) skönt i alla fall att slippa Göran ett tag :D Det är även en liten speciell dag imorgon eftersom provet ligger på ett extra provtillfälle klockan 15:00 när vi slutar 10:40, så jag hoppas verkigen att vi kan få jobba med median vi ligger efter med, där emellan och slippa vara i skolan till sju.. Måste i alla fall träna igen imorgon och träningen börjar 19:40. Med ett 75 minuters medelpass, roligt! Efter det kanske baby sover hos mig, iih<3

Nej, nu är det dags för sängen.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0