God natt

Nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska vara uppe. Hade ju bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll men där ser vi ju hur det gick.

Iv-valen gick i alla fall precis som jag trodde - skit! Trots mitt och Célines tolv minuter långa telefonsamtal där vi diskuterade hur vi skulle kunna lösa det hela på bästa sätt utan att komma fram till något vettigt ;) Fungerade inte att välja något i tredje perioden och dessutom låg mina räddningskurser med där också så mina poäng översteg maxgränsen alldeles för mycket. Det här betyder att jag måste ställa klockan och ringa min mentor imorgon mellan 09:30 - 09:50 imorgon då hon ska ha rast, och försöka reda ut det här. Jag som verkligen behöver sovmorgon. :(

Annars imorgon måste jag orka ta mig till duschen så jag är lite ren i alla fall sen när David kommer hem till mig runt 16:00. Senare hoppas jag på att kunna gå och se när Tobbe och hans fotbollslag har turnering hela natten i sporthallen här i Söderköping. Ska i alla fall försöka gå och se första matchen! Sen sover David här och om jag mår bättre på lördag så följder jag nog med honom hem och sover där. På söndag skippar jag träningen, känner att det blir bäst så ;) och har planerings-prat med mamma inför min 18-årsdag istället, inte långt kvar nu iiiih!

Det var nog allt för ikväll, nu ska jag snart gå och lägga mig, ringa och säga god natt till David och sen försöka sova mig frisk.
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0