Depp-inlägg på hög nivå

Weeiihoouu vilken morgon, eller inte!
Massa problem med Iv-valen fortfarande så har haft kontakt med min mamma och mentor från klockan 09:20 imorse. Jag som verkligen behövde en sovmorgon eftersom jag knappt kunde sova någonting alls inatt =/ Tror inte heller problemen är lösta än.
Dessutom är mina ögon fortfarande jättesvullna och jag ser ut som ett missfoster, kul :S Mamma har i alla fall ringt sjukvårdsupplysningen men de har inte ringt tillbaka än trots att de skulle ha gjort det vid kvart i. Men nu kan inte jag sitta och vänta på att de ska ringa längre utan måste hoppa in i duschen. Får se om David kommer sen också, verkar inte lika självklart längre. Vilken toppen-dag.

Förlåt för ett depp-inlägg men ja, ingen som tvingat er att läsa!

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som att du behöver en konstig kompis hos dig nu, men vill ej besvära dig om du känner di för dålig..:/ Jag finns på tele 24/7 om det är något:)

Jätte fin sidan blev gumman:) <3<3

2009-01-30 @ 17:44:56
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Erika

ja den var skitbra :D vet inte om du vet det men iv-valen är förlängda till 13 februari så man kan välja tills dess ! För sidan där man väljer balla ur xD Krya på dig hjärtat ! <3

2009-01-30 @ 22:55:36
URL: http://celsiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0