Sängbyte och bloggproblem?

Idag började jag dagen med att umgås med David. Vi såg bland annat filmen He's the girl som alltså är motsatsen till She's the man så klart ;) riktigt bra var den i alla fall! Resten av tiden med David var mysig som alltid, blev mest glassätande och allmänt mys! <3
Direkt när David hade åkt hem kom mamma och hennes jobbarkompis Calle hem med min 120 säng de hade varit och hämtat på jysk precis, så nu står den här hemma i vardagsrummet än så länge, lycka.
Första kommentaren jag fick av honom när jag försökte hälsa var typ "Oj vad du ser klen och dålig ut, hur många kilon har du tappat egentligen?" Och jag kände bara jippiiiee det var precis den kommentaren jag ville höra just nu, eller inte... ;) Så jag svarade lite surt att jag faktiskt såg friskare ut än på länge, innan jag inte klarade av att hålla tillbaka leendet längre när jag insåg att jag faktiskt äntligen fått min efterlängtade säng, iih.    

Resten av kvällen har alltså mamma och jag spenderat med att rensa under min gamla säng (vilket behövdes, host host) där snackar vi inte dammråttor längre utan groteskt stora sorkar typ, fy Malin... Vi har även tömt mitt nattduksbord så imorgon är det inflyttningsklart för den nya :) hjälp med det får vi av Julia, Tack! Julia blir troligtvis även köparen av den gamla sängen också, det är bra då vet jag att den kommer i tryckt förvar ;)
Det bästa vore om vi blev av med den gamla innan helgen så den slipper stå i vardagsrummet och trycka ut alla gäster som förhoppningsvis kommer och firar mig då, kanske inte skulle bli så lyckat precis :P             

Det verkar inte som att det syns när jag varken gör kursiv eller fet text här på bloggen, skumt men ska försöka kolla upp och lösa det problemet snart. Ser ni ifall jag har det någon gång ibland eller inte? Gör så mycket med andras bloggar att jag faktiskt glömmer bort min egen vissa stunder. Nästa på tur är Daniellas design, om jag bara får några förslag från ungen snart vill säga ;D

Senare blir det ett nattsamtal till pojkvännen innan jag ska sussa. Han sitter hemma och firar en vän med alkohol ikväll så vi får väl se hur rolig han är när jag ringer honom.. ;) Nejdå, nu ska jag inte vara elak, han är inte så. Min finaste lilla plutt, hoppas du läser det här nu skitunge, i så fall vet du att jag älskar dig David, hihi <3
puss!

                                                                                              

Kommentarer
Postat av: M

Mycket modigt av dig att vara anonym också, haha. Seriöst människa, skaffa dig ett liv :)

2009-02-18 @ 00:24:53
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: David

hihi älskar di mest älskling:$ <3<3

2009-02-18 @ 01:13:58
Postat av: Céline

hahahahaha alltså förlåt men fan vilken tönt som har skrivit det där larvet om din näsa xD och som sagt, moget att skriva det anonymt också :P Dagens folk alltså :P Förresten tycker jag Malins näsa är sööötaste ;)<33

2009-02-18 @ 22:10:07
Postat av: Julia

Det var bara kul att hjälpa dig! Och jag lovar att jag ska ta hand om din säng på det bästa sätt jag kan! :D Tack för den Malin! <3

2009-02-19 @ 21:10:19
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0