Vet du vad kärlek är så säg det nu

Har varit sjukt dålig på att uppdatera min blogg den senaste tiden nu, fy  på mig.  Anledningen till det är i alla fall att jag fortfarande sjuk och bara har känt mig sämre och inte orkat sitta vid datorn helt enkelt.
Var i alla fall uppe på Vårdcentralen igår igen och fick ny medicin, den här gången en Cortisonkur som jag ska hålla på med i tio dagar och även en Cortisonnässpray, så hoppas det kan börja bli lite bättre nu i alla fall. Tänker inte vara sjuk på Alla hjärtans dag, då jag ska firas och min födelsedag i alla fall. Helt frisk förstår ju jag med att jag inte kommer kunna va men jag tänker inte missa det på grund av det här. Har redan missat tillräckligt mycket redan. Vill inte ens tänka på hur mycket skolarbete jag ligger efter med nu egentligen... :(

Förövrigt mår jag ganska skit just nu, både fysiskt och psykiskt och jag orkar inte med det här längre.
Julia piggar i alla fall upp mig lite på msn så ska ut och gunga lite med henne om ett tag och få lite luft :)

bilden skriker i alla fall glädje! <3

vet du vad kärlek är så säg det nu
vet du vad priset är för den
lägg nåt svalt över min panna
och lär mig gå på vatten
l.w.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du bara lägger på och skiter i att säga hejdå och du kan inte ses eller något tack så jävla mycket fy fan trodde aldrig att du va så feg..=/

2009-02-10 @ 16:50:55
Postat av: Erika

malin, stackars dig :(. Hoppas du blir frisk snart så du kan komma tillbaka till skolan och inte kommer efter ännu mer ! Typiskt att du ska bli så här sjuk nu när det snart är din 18-årsdag !

2009-02-11 @ 08:25:19
URL: http://celsiius.blogg.se/
Postat av: Julia

Hoppas jag lyckades pigga upp dig lite mer ute på gungorna.^^ Vill ju ha dig glad gumman<3<3

Och lycka till min min blogg sen!

2009-02-11 @ 09:22:12
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Filippa

Myh är döförbannad på mig för att min blogg liknar hennes... hon vägrar att prata med mig i skolan, och när hon inte pratar med mig, pratar ingen annan med mig heller :'(

2009-02-11 @ 14:50:33
URL: http://ippalippalingonsylt.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hej gumman. Jag vet att alla andra hat bett dig att göra en design, och jag vill be dig om samma sak, jag förstår mig inte på hur man gör :S lr så kan du berätta o sen gör jag min :P men jag är trög lr nåt för jag fattar verkligen inte :S hahah hoppas du får en ra födelsedag trots att du är sjuk. Pusspuss <3

2009-02-15 @ 20:59:57
URL: http://denisedaniellajozefine.blogg.se/
Postat av: millan

åh bästa lw låten <3

2009-02-21 @ 14:08:13
URL: http://hejdisko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0