Nagelbehandling och tatueringsförslag

Här är resultatet av naglarna jag fixade hos Therese förut idag, underbart duktig är hon :) Kom dit med en helt annan idé men resultatet blir aldrig detsamma som idén man kommer dit med för hinner alltid ändra sig när man sitter där med tusen olika färger och möjligheter hihi. Jättenöjd är jag i alla fall!

Att fixa naglarna är väl dagens största händelse. Förövrigt har jag bara varit hemma och nu på kvällen kom Julia över och käkade tacos med mig och mammma och hade även lite fredagsmys framför Let's dance. Har även kollat in och haft lite tatueringssnack med Julia och jag tror det kan bli riktigt bra, är grymt sugen nu alltså. Kanske något i stil med den här:  (bild lånad från google) men jag vet inte riktigt, är ju så sugen på mina stjärnor så funderar på att kanske byta ut tassavtrycken mot stjärnor, men jag vet faktiskt inte. Behöver ju inte heller bestämma mig ikväll precis ;)

Idag har varit en riktig deppdag och jag känner att jag kommer ha grymt svårt att somna ikväll med, eller så somnar jag bums på grund av uttmattning, kan ju alltid hoppas på det sista alternativet. Ska strax gåoch ta reda på vad svaret blir.
Ha en bra fredagsnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lill-Lars

ne men oj så bra

2009-02-21 @ 03:47:45
Postat av: Lill- Lars

kolla kommentaren på ditt förra inlägg, vet du vem det kan vara? stör person verkar det vara iaf :S aja älskar dig <3<3

2009-02-21 @ 03:50:31
Postat av: Erika

fint med stjärnor tror jag :)

2009-02-21 @ 11:40:56
URL: http://celsiius.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tror mer på stjärnor när det häller dig faktist Malin:) Men det är ju du som väljer..^^ <3

2009-02-22 @ 22:10:28
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Lillan/ Tanja

Hej, Låter jätte fint med stjärnor tkr jag :)

2009-02-24 @ 17:43:22
URL: http://paxat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0