Pengaprat och designerhjälp



Tänk om man ändå hade så mycket pengar, vilken lycka det skulle vara, eller? Visst är det så att man kanske inte är lyckligare för att man har mycket pengar, men delvis är man ju faktiskt det. Just nu är jag i alla fall i ett stort behov av att ha mycket pengar, är mycket som kräver pengar den här månaden;

  • Påfyllning till mobilen inom 5 dagar, 200:-
  • Göra nya gelé-naglar nästa onsdag hos Therese, 250:-
  • Köpa ny klänning till min 18- årsdag,  ?
  • Köpa nytt passande smink till klänningen, gärna glittrigt, ?
  • Köpa slingfärg, runt 70:-
  • Utgång vid 18- årsdagen, ?
  • Göra om mitt rum på sportlovet, ?
  • Klara sig resten av månaden...
och allt detta får gå på 1110 Kronor för det är vad som finns på mitt konto just nu. Får hoppas att jag får lite pengar när jag fyllerår om mindre än två veckor i alla fall, känns som att det kommer behövas (A)

Efter jag har fyllt 18 kommer jag i alla fall få runt 1400 kronor mer i måndaden eftersom jag får underhållsbidraget som mamma har fått under tiden jag varit under 18. Då har jag i alla fall lite mer pengar att röra mig med, även om jag kommer ha en hel del extra utgifter då eftersom jag får betala nästintill allt själv då, men det blir mer eget ansvar det är bra.

Nog pratat om pengar. Jag har ägnat större delen av dagen åt att fixa med bloggen, och nu känner jag mig ganska nöjd med den. Fått mycket hjälp från designadinblogg.se den sidan har varit dagens räddning, helt klart. Om ni inte kan se den nya designen trycker ni bara på f5-knappen som vanligt. :)

Förövrigt är jag fortfarande sjuk och börjar bli väldigt trött på det nu. Nu vill jag faktiskt tillbaka till skolan och det normala livet OCH se ut som en människa igen, tack.
Det var allt för nu, nu blir det film tror jag,
puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Nog skulle det inte sitta fel med mer pengar inte..:)

Säg till om du vill ha smakråd när det gäller inköp at klänning:)

Jätte fin sida sen med! Fast det har jag redan sagt;)

<3<3<3

2009-02-03 @ 19:32:58
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Julia

Nog skulle det inte sitta fel med mer pengar inte..:)

Säg till om du vill ha smakråd när det gäller inköp at klänning:)

Jätte fin sida sen med! Fast det har jag redan sagt;)

<3<3<3

2009-02-03 @ 19:36:00
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Oscar

Underhåll<3<3 Jag ahr väntat i hela 2 månader på mitt :( försäkringskassan borde döpas om till förseningskassan :) <3<3 Grattis och krya på dig<3 //drevil

2009-02-04 @ 19:44:47
URL: http://kyss47.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0