Min nya lilla sovhörna

Här kan ni se en liten bild på ungefär hur resultatet av den nya sängen blev, dock är det inte helt klart, alla kuddar är ej pålagda, normalt nattduksbord saknas osv.. men hit intills är jag jättenöjd! Tack Julia och mamma för all hjälp :)

Dagen har spenderats åt att se film på datorn, hm jaao så mycket mer hände väl inte innan Julia, jag och mamma satte igång med sängarbetet nu ikväll. Känner mig inte riktigt lika pigg som igår och har lite mer feber så ska snart gå och lägga mig. Känner att min kropp inte riktigt klarar av att vara vaken  och uppe en hel dag längre.

Imorgon blir det i alla fall att gå upp, duscha, äta och göra sig i ordning för att vara klar när Julia kommer över för att se en tre timmar lång film med mig, det blir mysigt. Sen runt fyra kommer David hit och gör mig sällskap resten av kvällen, mys! <3 Fredag blir ganska lugn, har en (efterlängtad) nagelbehandling vid 10:00 hos Therese med resten av dagen blir det att ta det lugnt och vila upp sig inför resten av helgen. På lördag kommer David hit och sover här och på söndag ska jag firas av släkten, mysigt. Hoppas även på att kunna gå till skolan på måndag, men det betyder att jag måste ha varit helt feberfri några dagar också, men man kan ju alltid hoppas på det bästa :)
God natt på er

Kommentarer
Postat av: DL

du och jag där mums :) <3<3

2009-02-19 @ 00:52:55
Postat av: ehm

tog bort kommentarerna har du stor näsa eller?

2009-02-21 @ 03:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0