Ipren och Iste, muuums.

Här sitter jag och försöker få i mig en ruta vit, belgisk choklad som jag fick av mamma i alla hjärtans dag present, det är inte det lättaste men den såg så frestande god ut att jag inte kunde låta bli, hur ont det än gör att äta. I övrigt känns det som att jag lever på Ipren och iste för tillfället, åh vilken kombination.. Börjar bli galet trött på att aldrig bli frisk. Fjärde veckan nu...

Imorgon blir det i alla fall Vårdcentralen för tredje gången på fyra veckor. Den här gången blir det att kolla levervärdena eftersom de är så försämrade på grund av Körtelfebern. Det blir också att ta prover på vad det är för ny infektion dem tror att jag kan ha fått i munnen, shohoo vad roligt. Klockan 9:30 ska jag va där och ta prover, så det blir ingen sovmorgon för mig direkt.

Idag har jag inte gjort något som är värt att nämna direkt. Har in princip legat och läst hela dagen, förutom stunden mamma var hemma på lunch och tvingade i mig lite frukost. jag har även suttit vid datorn och försökt plugga lite (kors i taket) men gav upp ganska snabbt när det inte alls gick som jag ville. 

Senare blir det kanske att gå över till Julia en sväng :) alltid kul att träffa någon människa. Sen tror jag även mamma är och hyr film nu som vi ska se ikväll, lite mysigt i alla fall.
Det var allt för nu, sköt om er!


Blir i alla fall på lite bättre humör när jag kollar på de fina rosorna jag fick av David när jag fyllde år, hihi.


Kommentarer
Postat av: Erika

usch nu tycker jag verkligen synd om dig som inte kan äta eller något ! Du får fasan ta och bli frisk nu <3

2009-02-25 @ 18:08:45
URL: http://celsiius.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så söt =) <3

2009-02-25 @ 21:27:36
Postat av: Oscar

<3<3<3<3 Krya på dig :) (F)

2009-02-25 @ 21:37:22
URL: http://kyss47.blogspot.com
Postat av: julia

Kul att se dig förut! Och nog var vi så fina i kläderna alltid..xD

Krya på dig ännu en gång gumman! Tänker på dig<3

2009-02-25 @ 22:11:41
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Millan

stackare hoppa du blir bättre sanrt PUSS<3

2009-02-27 @ 16:16:13
URL: http://hejdisko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0