Filmnarkomaner

Nu sitter jag här i väntan på att David och jag ska se kvällens tredje film som blir (tro det eller ej..) Hotel Rwanda. Tycker faktiskt det är en riktigt bra film (om man inte sitter i en aula i skolan på morgonen och allmänt sover bort den) och jag tror även David kan tycka om den! :)

Dagen har i alla fall bestått av att först få i mig de tio cortison-tabletterna och tro det eller ej men mina ögon ser nästintill bra ut (!!!) tänk om det fortsätter så, jag skulle bli totalt överlycklig. Har lite för mycket att hinna med den här veckan för att hinna med att vara sjuk.
Vi var också lite mysigt onyttiga och beställde hem pizza, muums. Sen har vi sett två filmer som sagt: Beck och beck - öga för öga :D Efter filmen blir det sängen och massa mys, iih.

Tackar även Oscar för denna dags uppdatering om livet utanför lägenheten och säger ett stooort grattis till Linnéa som fyller 18 år snart :D:D


 min pojkvän för länge sen när han försöker se tuff ut, och visst lyckas han alltid ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0