Even the best fall down sometime

Nu ska jag snart krypa ner i sängen efter en dag som kännts som en evighet..
Fick i alla fall minkorv med mos + räksallad förut<3  Jag bara lyckades få i mig en halv korv och lite mos dessvärre, min kropp har nåt emot mig. :(  Typ: Hej, kom och bli smittad av mig så får du en snabb och effektiv bantningskur, inte kul alls.
Slut på klagande, men jag hatar känslan av att bara må sämre och sämre!
even the best fall down sometime

Såg filmen A perfect man med mamma och förut och den är alltid lika underbar i alla fall, blir helt galet glad av den. Åt en macka, en bulle och drack även varm oboy till, för att inte vakna upp totalt utsvulten i natt igen så får se om det lyckas, haha.

Imorgon kommer världens bästa pojkvän hit och underhåller mig i alla fall, lovelii.<33 Världens snällaste Oscar kommer också hela vägen hit för att lämna en kamera med tillbehör till mig, aaw, bäst är han :D<3 Får se om även Julia tittar förbi en sväng, sånt som märks. Jag verkar i alla fall vara eftertraktad imorgon och det ska ju vara något positivt :D
Nu ska jag sluta med detta flumm-inlägg, ta alla sjuttioelva tabletter och sen försöka sova.
sweet drems

Kommentarer
Postat av: Erika

usch din stackare, vad äru för sjuk egentligen ? :(

2009-02-06 @ 20:10:12
URL: http://celsiius.blogg.se/
Postat av: Julia

Nog kollade jag förbi alltid;) Och det var kul! Fan har saknat dig som bara den! <3<3

2009-02-07 @ 22:51:09
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0