Besök på akuten och födesedagsfirande

Tänkte slänga in ett litet snabbt blogginlägg nu innan jag kryper ner i min säng och sover mig frisk.
Är ju som sagt fortfarande sjuk, men efter ett antal läkarbesök, även på akuten, kunde de tillsist (!!) konstatera att det är Körtelfeber och leverskador jag har och ingenting annat. Kul att ha ätit fel sorts medicin och på så sätt förlängt sjukdomen, på grund av Sörpings okunniga doktorer.
Nu har jag alltså spendetat både alla hjärtans dag och min 18 årsdag sängliggandes i 40 graders feber, kul... Känner i alla fall att jag är på bättringsvägen då tempen börjat gå ner och även andra saker, skönt!

David och mormor var i alla fall gulliga och kom hit och firade mig igår :) Fick mycket roliga saker som jag nu tänker skriva upp för att känna mig själv lite gladare, hihi:
  • Presentkort på Choklad&Kaffe ansiktsbehandling
  • Heiress, Paris Hilton parfymen
  • Två par jeanstights, svarta och blåa
  • örhängen
  • Armband
  • 120 säng (<3)
  • Pengar
  • Blommor
tror jag fick med det mesta nu och jag är supernöjd. Firandet av släkten blir troligtvis på söndag och utgång om två veckor.

Var nere på Jysk en sväng med mamma idag och lade till 1300 kronor så jag fick en extra skön säng för ett sjukt bra pris, väldigt nöjd. Vi hyrde även tre filmer varav vi har sett en tillsammans med Julia som var här ikväll. Fikade med hennes nygjorda chokladmuffins och oboy gjorde vi också, mys. Julia och jag satt och lekte lite med hennes blogg också så inom några dagr får ni kika in på hennes blogg för att se hennes snygga presentation :)

Nej, nu blir det sängen och nattsamtal med älsklingen<3
natti!

Kommentarer
Postat av: Therese Häggmark

Fina presenter du fick, lite uppiggande mitt i körtelfebern! Hoppas du blir frisk snart <3 HOppas vi ses snart ! Även du har jätte fin blogg.. jag vill också ha finare blogg!

2009-02-17 @ 17:21:21
URL: http://greeneyedfairy.blogg.se/
Postat av: Erika

usch då, men skönt att veta vad felt är. Konstigt bara att de inte fattat att det var körtelfeber innan ! Hoppas du blir frisk snart så du kan parta loss ;) :) <3

2009-02-17 @ 18:24:54
URL: http://celsiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0