Var så god

.. nu behöver du inte ens bekosta dig ett lexikon:

  • Hora: ålderdomligt ord för en kvinna som bedriver hor eller otukt, dels en äktenskapsbryterska, dels en ogift kvinna som har könsumgänge med en man, gift eller ogift, dels också en prostituerad kvinna (nedsättande).
  • Slampa: slarvig eller lösaktig kvinna (vardagligt).
  • Fitta: kvinnans könsorgan (kan uppfattas som stötande)
  • Feg: ovillig att utsätta sig för risker, rädd + Råtta: en gnagare av familjen Muridae.
Tycker du fortfarande att ovanstående ord stämmer in på mig David?

Källa: http://lexin2.nada.kth.se/sve-sve.html

Kommentarer
Postat av: Myh

Och du förtjänar inte att kallas något av det här! Du är bäst, bara så du vet!<3

2009-12-06 @ 12:28:24
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: D

Du vet att jag inte tycker att du är de 2 första orden. Lägg ner alltså..

2009-12-06 @ 12:28:59
Postat av: D

Men du ska inte säga så mycket som tror jag strula med Sandra och " horan".



Lite komiskt att du såg mig prata med en tjej från sidan som min polare och hans tjej såg dig och Calle och då skrattade du bort det och jag trodde på dig att ni inte gjorde något. Varför tror du inte på mig? Jag menar jag sade till "horan" att du skulle tro att jag och hon hade gjort något. Se hur rätt jag har :S Fanimej sjukt alltså.

2009-12-06 @ 12:39:16
Postat av: D

sjukt att du tror att jag skulle ha strulat med båda dem:S

Herregud en dissade jag för att du är bättre på alla sätt och det vet du om och horan dissade mig så det sjöng om det för flera år sedan.



Om jag hade gjort något med dem tror du själv att jag skulle skriva det här i din blogg då? Jag kan säga dig om jag nu ville göra något med någon annan när vi båda var på Otten i fredags då hade jag strulat med någon som var precis framför dig så du skulle få se händelsen tydligt.



Tänk på det...jag har inte gjort något med någon av dem. Till de som tror att jag stöter på alla tjejer så kan jag bara säga " Inte mitt fel att man känner många tjejer och att man pratar med dem "

2009-12-06 @ 12:47:08
Postat av: Filippa

Killar är idioter...

2009-12-06 @ 20:43:57
URL: http://jmmomdt.blogg.se/
Postat av: Malin

Strula med vem du vill David, det bryr jag mig inte om. Men kalla mig inte såna ord, det är vad allting handlar om.

2009-12-22 @ 19:06:36
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0