Dan före dan före dopparedan



Tänkte börja med att förklara det tidigare inlägget.
Det är inte så att jag hatar julen. Tvärtom, jag älskar den. Det är bara allting runt omkring jag är trött på. Kylan, stressen, alla negativa människor, att aldrig kunna bli lämnad ifred eller vara okontaktbar utan att folk tror att man har dött, alla måsten, ja listan kan göras lång..
Där har ni anledningen till varför jag bara vill bort. Men som jag sa till Oscar: Följer jag med till Kanarieöarna igen, kommer jag aldrig åka tillbaka hem igen, för precis så känns det just nu. Jag skulle helt enkelt kunna offra väldigt mycket för att få åka tillbaka dit nu igen och slippa alla världens problem. (och nej, de existerar inte därnere, punkt).

Fick i alla fall träffa Sanna och Zebbe idag på en fika på Jannes. Mycket mysigt. Hej på er förresten ;) Dagen fortsatte med en massa åkande fram- och tillbaka till farmor, mormor, våran granne osv. Därefter blev det dags för lite mat på Vi&Ni och sedan avslutades kvällen med lite julmys här hemma tillsammans med mamma, Robban och Malin. Blev en riktigt lyckad kväll.

Btw, är det någon människa som ska ut den 25:e?
Det sägs att det ska vara den roligaste "utenatten" på hela året. Kan inte bestämma mig för om det ska undersökas eller ej. Det får helt bero på sällskapet helt enkelt.

Nu blir det sängen för min del. Blir en lång dag imorgon men sen är det julaftoooooon<3

(PS: Jag har lyckats, grannen har flyttat. Yeeeeeaayy :D)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ofta målar man upp så höga förväntningar på juldagen att det liksom slutar med fiasko, men om vi säger som så, att förutom studentveckan är det aldrig så mycket folk ute, det brukar vara fullt överallt kl 22-23.



Men samtidigt blir man ju lite besviken om man skulle missa nånting speciellt;)



God Jul på dig i alla fall, och grattis till att du blivit av med grannen:)

2009-12-23 @ 00:15:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: David

Jo du kan ju aldrig gå ut med mig...även fast du säger veckan innan att du ska det.

2009-12-23 @ 04:38:20
Postat av: David

Fin bild =)

2009-12-23 @ 06:14:39
Postat av: Myh

Haha, kunde grannen verkligen flytta när han hade borrat sönder hela lägenheten? Helrenovering på gång då kanske?

Jag har ju sagt hela tiden att jag skulle med juldagen, men det verkar ju inte som att nån är särskillt positiv så jag vet inte...

2009-12-23 @ 12:45:46
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Hoppas på att du hade en bra jul. själv jobbar jag med min stress och flyttar snart ju! Jag hör av mig till dig när jag har kommit in i själva rummet och känner mig trivsam i vadstena så kankse jag besöker er i sörping över en helg? :)

Kramar

2010-01-03 @ 18:08:28
URL: http://nogg.se/envackerflickasliv
Postat av: Filippa

Du är inte snabb på att uppdatera ;)

2010-01-06 @ 23:31:55
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0