All I want for christmas is you

Var en väldigt slapp dag i skolan idag måste jag säga. Fyra lektioner varav två endast innehöll utvärderingar, julgodis och lite julfilm, mys. Därefter var det IV-val, dvs maanikyr. Där satt vi och övade oss på att göra marmoreringar och frihandslackeringar, på papper (!!) Men så här i efterhand förstår jag varför vi var tvugna att öva på papper, det var svååårt.

Hem kom jag som en liten snögubbe efter att ha gått från bussen. Blöt om fötterna varjag också, mindre mysigt. Nu har vi i alla fall satt på lite julmusik här hemma så nu ska jag städa rummet och längta till julafton<3 sen blir det solning då jag får drömma mig bort till värmen igen (ååh), därefter blir det plugg och sängen. Måste ju vara utvilad imorgon då det vankas pulkaåkning med klassen. Kan bli riktigt intressant.



pusss


Kommentarer
Postat av: Davve

krasha inte med pulkan imorgon bara =p

2009-12-15 @ 19:17:38
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Myh

Pulka :)

2009-12-15 @ 21:18:52
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0