Weeiihoouu + bloggtips


.. besöks-statistiken har ökat under dagen, likaså antalet sidvisningar. Det gjorde mig glad att se. Så, välkomna hit alla nya, hoppas ni stannar :D

Nu när ni ändå vet vad jag har haft för mig hela dagen så tänkte jag att jag kunde ge er lite bloggtips på diverse olika bloggar jag läser (nästintill) dagligen.

  • kissies.se - en väldigt provocerande blogg vilket ger mycket underhållande läsning. Bloggbråkens drottning. Men jag läser den dagligen så jag gillar den, helt klart.
  • paulinadanielsson.blogg.se - Kissies ärkefiende nummer ett sedan Desirée Nilssons blogg stängdes av för andra gången senast idag.
  • gaybloggen.com - bloggvärldens mest omtalade bög. Dock ryktas det om att han inte är bög egentligen, hm vad ska man tro. Umgås med Paulina vilket ledde till att Kissie "gjorde slut" med honom. (Hahaha)
  • blondinbella.se - blondinen som blev brunett. Mer seriös blogg med lite politik som innehåll men också en vardagsblogg om vad som händer i hennes liv.
  • kenzas.se - bloggen som tyvärr gjort mig besviken på sista tiden. Färre uppdateringer,  mindre bilder = trist blogg. Dock är hon är grymt vacker tjej.
  • charliewandel.blogg.se - hittade hennes blogg via Amir. En söt tjej som verkar leva ett normalt, sunt liv utan all hetsbantning som påbåg i bloggvärlden just nu.
  • foki.blogg.se - söt tjej med mycket uppdateringar och roliga bilder.
  • rahlenfeldt.blogg.se - umgicks mycket med Paulina och Amir tidigare, nu vet jag inte riktigt. En kille som lever ett riktigt händelserikt liv helt enkelt.
  • naztysbunny.blogg.se - en allt i allo tjej. Fina bilder, snygga teckningar blandat med mycket bra läsning och hårtips bland annat. Driver även en photoshop-blogg med massor bra tips.
  • falsksanning.blogg.se - en blogg min vän Myh tipsade mig om senast igår men som jag känner på mig kommer bli en stor favorit. Där kan du läsa skvaller om olika bloggar. Vad är sant? vad är falskt? Riktigt underhållande läsning.
Sen mina vänners bloggar så klart:
  • inpurepanic.blogg.se - Min favoritmyh. Där har vi tjejen som uppdaterar ofta. Inläggen kan handla om allt från hennes liv till fina texter och saker som verkligen kan få dig att skratta, tro mig.
  • spegelbilden.blogg.se - Julia. Min kära barndomsvän och granne. Har klagat lite på hennes uppdatering så hoppas hon bättrar sig ;) förövrigt en bra blogg om saker som händer i hennes liv.
  • jmmomdt.blogg.se - låt inte namnet göra dig förvirrad, vänta bara tills du läser innehållet.. ;) Nejdå, skämt osido. Filippas blogg som också handlar om hennes liv med roliga små inslag. Riktigt duktig på att göra egna designer dessutom.
  • bloggnyllet.blogg.se - fråga mig inte varför min knäppa valde det namnet men har för mig att det var för att han blev irriterad över att alla andra namn redan var upptagna ;) en mycket fotbollsinspirerad blogg men som också handlar om oss (hihi) och andra saker som händer i hans liv.
Där har ni ett litet urval av bloggarna jag läser, varje dag haha. Jag läser även fler varierande på om jag har tid eller inte. Men nu är mina ögon trötta och jag väntar en händelserik dag i morgon så nu får det bli sängen. Hoppas ni hittar någon ny, rolig läsning :)

God natt :)

Kommentarer
Postat av: julia

Jag lovar att bättre mig, och titta här här kommer en kommentar..:)

2009-08-14 @ 10:41:25
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hihi :) tack vad gullig du är^^ <3

2009-08-15 @ 23:59:35
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0