My day


Är jag knäpp om jag säger att jag är sugen på att göra en ny bloggdesign igen? Kanske det men det är ju så fruktansvärt roligt. Jobbigt men kul. Dock vet jag inte riktigt hur jag vill att den ska se ut så har ni några idéer får ni gärna höra av er ;) Funderar i alla fall på en design med rundade kanter och att själva headern på något sätt går ihop med bakgrunden, men jag vet inte riktigt. Har också tänkt på att det kanske är bättre att vänta med att göra en ny design tills hösten är här på riktigt liksom så att man kan göra den lite höstinspirerad. Får helt enkelt se vad jag hittar på.

Idag har jag i alla fall varit i skolan. Kan beskriva skoldagen med ett ord; stressig! Vi har ännu inte fått ett klart fungerande schema vilket betyder att vi inte har samma schema och tider om våra lärare har för oss. Problem. Aja, det är inte vårat fel så jag orkar ärligt talat inte bry mig något vidare mycket om det. Något jag bryr mig desto mer om är att när jag kom upp till mitt IV-val; make up, i morse fick jag och den andra tjejen som var där, reda på att den kursen inte existerar den här perioden och jag blev tilldelad platsen i fredags - lyckat skolan.. I alla fall gick jag dit och såg till att få ett nytt IV-val till imorgon - turism. Det blir spännande.

Efter skolan var jag i alla fall med David. Vi såg en film och åt mat. Filmen var ganska förutsägbar men bra ändå :)  Sen jag kom hem från David har jag pratat med Julia cirka 5-6 gånger, hahah blir inte klok på den tjejen alltså :P och snart kanske jag inte kommer tåla henne heller, svar på varför kanske ni får om ni kikar in på hennes blogg: spegelbilden.blogg.se antar att hon kommer uppdatera någonting om allt framöver ;)

Nu ska jag se film med mamma, pusss

Kommentarer
Postat av: julia

Det finns ingen som blir klok på mig. x) Om någon kan bli så borde det vara du.^^ <3

2009-08-24 @ 21:18:52
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0