TACK

"Jag vill dedikera detta blogginlägg till världens bästa Malin :)
Tack för en trevlig kväll till en början. Sen stor tack att du gå i min klass SpMp2b som snart kommer att bli 3b. Sen att du är den du är <3 Men men, imorgon lämnar jag åter en gång de vackra östgötaslänterna och beger mig mot dom typ långt-upp-sverige slänterna... En tidigare vecka på Gotland måste jag säga bjöd på mycket kul och trots motsättningar så tycker jag att den var värt allt så tack P och Z. Så nu ska jag bege mig mot övervåningen och börja packa inför Mañana si så 10:00 :) och åter en gång tack Malin <1337

Shanty got low low low low, low low.... "


- lånat ur Oscars blogg:  http://kyss47.blogspot.com


Jag kan bara säga tack, tack, tack Oscar. Det där gjorde min dag, helt klart <3<3<3 :) Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0