Ta-hand-om-mig-själv-dag


Som rubriken talar om så ägnar jag den här dagen åt att riktigt ta hand om mig själv. Ni vet, göra sådana saker som får än att känna sig fräsch, men också personliga saker som får mig att må bra. En sån här dag behöver alla ta sig någon gång ibland, tro mig.

Började dagen på absolut bästa sätt genom att sms massa fina sms med min fina pojkvän. Jag menar, kan man tänka sig en bättre start på dagen?! Inte jag i alla fall (förutom att få vakna upp i hans armar då förstårs). Därefter låg jag kvar i sängen och bara läste och slappnade av innan jag gick upp och åt frukost samtidigt som jag läste igenom mina favoritbloggar.

Nu har jag tagit en skön dusch. Har rakat benen bla. och även haft i silvershampo och hårinpackning. Smorde in kroppen med världens bästa body lotion. Därefter målade jag tånaglarna och medan dem torkar sitter jag här och skriver detta inlägg.

Nu åskar det väldigt mycket här så måste stänga av datorn vilket blir ganska bra eftersom jag måste fixa håret och sminka mig innan det blir att gå ut och äta med mormor och mamma på en kinarestarurang här i Söderköping. Därefter blir det film med Julia innan det är dags för sängen.

Skön dag!


Kommentarer
Postat av: Myh

Man behöver sånna dagar ibland! Och jag måste säga att det är riktigt mysigt faktiskt.

2009-08-13 @ 19:07:10
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: julia

Det var riktigt mysigt och roligt. Gör vi om eller? ^^

2009-08-14 @ 10:42:41
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0