Stockholm


Vet att jag ligger jättemycket efter i mitt uppdaterande här. Men om ni har lagt märke till den senaste tidens underbara väder så förstår ni nog att jag har haft annat för mig. Men nu kör vi igen och det första inlägget kommer handla om min och mammas Stockholmsresa den 29:e juli:

Vi blev hämtade av bussen vid cirka 08:30 och då blev det en två timmar lång bussresa innan vi var uppe i huvudstaden. Det första vi gjorde när vi kom upp var att fika på Wayne's där vi bland annat stötte på en kvinnlig präst med sjukt läskiga vänner. Därefter blev det att gå till Åhlen's city för att sedan besöka ett antal till affärer i själva city innan det var dags att bege sig till gammla stan där vi bestämt oss för att äta middag. Vi åt på samma mysiga restaurang som sist. Personalen där är riktigt gullig och stället är jättemysigt med röd- och vitrutiga dukar och levande ljus. Efter middagen var det dags att traska tillbaka till busen för att åka hem igen vid 18:00. En riktigt lyckad dag med mammsen blev det :)

Här kommer lite bilder från dagen:

















och här kan ni se dagens inköp:





Nu blev det verkligen en bildbomb idag. Men nu äntliger har ni fått det inlägg jag lovat er i alla fall.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0