Lite shopping, lite utgång


Förlåt att jag inte varit så aktiv här de senaste dagarna men det har hänt lite personliga saker som gjort att jag varen haft nog lust eller ork att skriva.

Nu är jag i alla fall nästan fri från förkyldningen vilket känns riktigt skönt. Jag kände mig bättre redan igår vilket resulterade i utgång. Men först blev det stan för att inhandla lite smink vilket var mycket nödvändigt. Köpte en ny foundation och en mascara. Den här gången blev det L´oréal paris true match foundation istället för den matta foundation Vanilla jag har köpt från Make Up Store tidigare. Mascaran blev favoriten Max Factor False lash effect som vanligt, kan inte slita mig från den. Förövrigt köpte jag bara en tuptop som jag hade på mig under kvällen.

Väl hemma från stan åt jag mat med mamma på braskens innan jag åkte hem och sminkade mig inför kvällen. Sen blev det att åka in till Myh och platta håret. Vi skulle även ha lite förfest där men det slutade med att vi hamnade i Hageby och förfestade med lite folk där innan vi tog bussen ner till Otten.

Kvällen på Otten blev helt okej och vi dansade oss riktigt svettiga vissa stunder. Drack underbara gröna drinkar och sjöng med i låtarna gjorde vi också. Även om jag tycker att musiken inte var den bästa under kvällen är jag ändå riktigt nöjd. Är man med dem man tycker om kan det inte bli annat än bra.

Mamma kom och hämtade upp mig, Alexandra, Oscar och Eddie vid halv tre och då var det raka vägen hem till sängen som gällde vilket var mycket välbehövligt. Sov hela natten också, så underbart skönt. Så nu är jag lite mer utvilad än igår i alla fall vilket behövs om jag ska hålla mig vaken resten av dagen ;) Ska i alla fall vara med Myh lite senare, vad vi ska hitta på är ännu oklart men det blir säkert bra som alltid :)

Ha en skön helg nu alla läsare, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0