Galen natt


Jag måste bara börja med att tacka Oscar, Myh, Mirela och Irina för en helt galet rolig kväll/natt. Orkar inte beskriva hela kvällen/natten/morgonen. Men sammanfattningsvis kan jag väl säga att kvällen var fylld med alkohol, dans, skratt, taxi och ungefär en timmes sömn för min del. Galet. Fick lite konstiga blickar av folket och lärarna i skolan idag men det kanske inte var så konstigt med tanke på att alla kom i sina utgångskläder och gårdagens smink, haha.

Jag är i alla fall stolt över att jag faktiskt kom iväg till skolan även om det inte blev så mycket gjort där. Efter skolan åkte jag i alla fall hem till en väldigt efterlängtad säng och sussade gott några timmar efter ett förvirrat telefonsamtal med Oscar då han frågade varför vi aldrig väckte honom i morse. Dock pratade vi med honom flera gånger, men det räknades visst inte, haha.

Efter sömnen blev det att hitta glasögonbågar till mammsen, riktigt snygga måste jag säga att vi hittade. Sen blev det mat, solning och lite sånt och nu sitter jag här. Snart är det dags att se film med mammsen för att sen krypa ner i min älskade säng igen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0