Förkyldning på g? Nej tack!!


Åh, min näsa brinner upp... Jag har nyst som en galning idag och nu är jag jättetäppt i näsan också så har sprungit omkring i hela lägenheten och letat nässpray och blev överlycklig när jag hittade den. Vad jag hade glömt var att jag inte längre tål nässpray efter att ha tagit massa cortisonspray och grejer. Smärta =( buhuhu. Vägrar dessutom att bli sjuk nu!

I alla fall, min dag började riktigt illa med att mina byxor sprack i morse (dags att banta, ohjaah?!) sen fick jag sitta bredvid en jätte närgången kille på bussen och sen har jag nyst, blä. Förövrigt har skoldagen faktiskt varit helt okej och innehållit massor med skratt och festplanerande. Kärlek till SpMp 3B <3

Efter skolan gick jag hem till David och krävde att han skulle ta hand om mig eftersom jag inte känner mig jättepigg. Han lyckades med sitt uppdrag och jag åkte nöjd hem efter att vi sett några avsnitt 2 ½ män, myst och ätit. Nu sitter jag här och snart kommer Julia över och då ska vi se Män som hatar kvinnor som mamma köpte idag. Det blir mys, älskar den filmen.
Skulle varit ute och sprungit med Julia idag men eftersom jag inte vill riskera att bli ordentligt sjuk valde jag att skippa det. Jag kompenserar det med godis till filmen istället, typiskt mig haha ;)

Hoppas ni mår bra och haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Myh

Inte bli sjuk! Då kommer jag sakna sönder mej i skolan!

2009-08-25 @ 21:07:02
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: julia

Filmen var jätte bra och det var ett trevligt sällskap man hade också.^^ Och jag tänker ta mig dig ut någon annan gång så du får springa lite..^^

2009-08-26 @ 12:06:45
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Den filmen är så bra! Denv erkligen äger alla filmer^^



Men bli inte sjuk nu ! :3

Akta dig för svininfluensan! <3

2009-08-26 @ 14:34:26
URL: http://envackersflickasord.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej! har du bloglovin? =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0