Födelsedagsfest


Nu är jag dålig på det här med uppdatering, igen.. Skärpning på mig!

Igår var det i alla fall födelsedagsfest för Wicky och Teo i SOK-stugan. Kvällen började med lite förfest hos min faster och farbror och efter att Oscar slutligen hittat dit gick vi upp mot SOK-stugan. Väl där möttes vi av välkomstdrinkar och lite mingel. Därefter blev det middag och efter den försvann Oscar ned mot stan för att handla, haha.

När Oscar var tillbaka och fikat färdigt var det dags för musiktävlingen som Bella hade anordnat. Vårat lag, Majs (hmm, Oscar?) vann dock inte men vi kom inte heller sist så jag tycker vi kan vara nöjda.  När vinnarna väl var korade höjdes musiken och kvällen fortsatte med dans och umgänge. Trevligt!

Utöver dansen lyckades även jag och Oscar ta oss igenom kottebanan. Väldigt spännande i ett mindre nyktert tillstånd om vi säger så ;) men vi klarade av allt ifråntunnlar till hängbroar. Tummen upp för oss. En erfarenhet rikare.

Framåt 04:15 började gästerna försvinna allt fler och fler och Oscar och jag gjorde dem sällskap. Därefter genomförde vi kvällens absolut sämsta idé, nämligen att gena över gärdet hem. Första klivet ut på gärdet och foten fastnade i leran. Inte så mysigt. Högt gräs som nådde mig till hakan och halvt skar upp mina bara ben.  Vi tog oss tillslut igenom allt gräs och var då snart hemma efter att Oscar hade hittat en cykel. Btw, Oscar cykeln står kvar under min trapp :P

Ungefär vid 05:15 kom vi i alla fall i säng och somnade ganska på direkten. Så tack Oscar för att du gjorde mig sällskap under kvällen. Dock tror jag att du har mina skor kvar i din väska, hmm ?!

puss

Kommentarer
Postat av: Myh

Crazy people ni är :)

2009-08-23 @ 21:27:33
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0