En sista chans


.. det är vad som gäller nu. Den här gången ska vi klara det baby, jag älskar ju dig.




Idag började dagen med ett en och en halvtimmes telefonsamtal med Sanna vilket kändes riktigt behövligt. (Och nu när
jag sitter här och skriver kom jag på att jag skulle skriva till dig hur dagen hade gått men det har varit så mycket så kom på det först nu och nu känns det försent att skriva. Så förlåt Sanna om du läser det här. Men vi ska ju höras mer imorgon så vi kan prata om allt då.)
Under samtalet bestämdes det att jag ska vara brudtärna iklädd röd klänning på hennes bröllop. Den tjejen gillar att planera ;) Men härmed lovar jag att jag kommer ställa upp.

Efter det och att jag hade gjort mig i ordning kom David och vi ägnade resten av dagen åt massor personligt prat. Många tårar blev det också. Men vi ger allting en sista chans. Jag vill inte leva utan honom, så är det bara. Det blev lite mys på slutet i alla fall vilket jag verkligen behövde.

När David hade åkt hem igen väntade en tjejkväll med Myh och Julia. Vi mysde till filmen, Tre systrar och en mamma med chips, dipp och läsk - mums. Efter filmen följde vi Myh till bussen och efter det gick jag och Julia hem och såg lite Harry Potter film. Men trött som hon var så gick hon hem efter halva filmen så jag får vänta till imorgonkväll på det spännande slutet ;) men jag ska nog överleva.

Detta var min dag. Hoppas ni njuter av de sista sommarlovsdagarna nu.
Puss och god natt<3

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hoppas det kommer gå bra för er:)

2009-08-13 @ 13:36:58
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Anonym

Tack :) / MALIN

2009-08-13 @ 14:07:55
Postat av: Myh

Det var en trevlig kväll! Det tycker jag att vi gör om snart igen :)

2009-08-13 @ 19:07:59
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: DL

yeaay till oss <3

2009-08-14 @ 13:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0