Dagen idag


Idag åkte jag in till min fina pojke för att mysa med honom. Vi började med att se Ice Age 3, en riktigt rolig film :) efter det lämnade jag honom för att åka ner till stan och möta upp Myh för att äntligen få min efterlängtade sallad från Paus:


(tack för bilden Myh ;) är alltid trevligt att hitta bilder på sin egen telefon som man inte vet har tagits :P

Efter maten gick vi på stan en stund och inhandlade lite småsaker. Myh en kjol och jag lite smycken som jag kommer visa framöver. Blev två riktigt söta rosetthalsband, ett silver och ett svart och ett armband med många armband i (:P) för min del. Mycket nöjd. Efter lite shopping och lite godis (A) tog jag spårvagnen upp till David igen för att hinna umgås med honom en timme till innan det var dags för honom att klippa sig och mig för att åka hem.

Hur Davids frisyr blev kan ni se på hans blogg: bloggnyllet.se :)

Väl hemma såg jag och mamma den nyaste Wallanderfilmen sen ett telefonsamtal med Myh där jag fick höra på hennes skratt i vad som kändes, ungefär fem minuter. Anldeningen till det var ungefär följade konversation:

Myh: - oh, vet du?! Jag fick till och med en anonym kommentar häromdagen
Jag: - Jaha, av vem?

Jag vet, jag är blond och min vän är lättroad ;)


 Efter det har det blivit datorn för min del men nu är ögonen trötta så nu blir det sängen :) Bilderna från igår då jag och David myste i Fiskeby får ni en annan dag. Nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: Myh

Jag tyckte bara det var så himla kul :D

2009-08-11 @ 21:14:12
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0