Bergochdalbane-dag


Dagen började med att jag färgade håret hos Wicky på Sol&hår. Blev ett mycket ljusare resultat än vad jag hade väntat mig. Mycket nöjd. Efter färgningen la jag mig i solariet för att få behålla min solbränna från dagarna som varit.



Efter det sket sig dagen totalt och mina känslor åkte bergochdalbana. "we always fight for the love, but can we still handle that?"   Jag vet fakiskt inte hur mycket till jag orkar längre. Jag förtjänar bättre än att bli kallad hora?!

I alla fall åkte jag in till stan för vad jag trodde skulle bli en fika/utemiddag med Oscar men vilket slutade i att det blev att inhandla grejer till att göra en mumsig sallad i Hageby med Oscar, Anna, Linus och Eddie. Till det serverades även lite alkohol. Det blev en riktigt lyckad kväll med god mat, dricka, spel och mycket diskussioner :)

Nu blir det nog sängen för min del, efter att ha kontaktat Oscar för att försäkra mig om att han fortfarande lever ;D,  nattinatti<3

Kommentarer
Postat av: Myh

Du förtjänar så himla mycket mer än så!<3

2009-08-12 @ 00:42:51
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: millan

vet inte vad det handlar om men du förtjänar så mkt bättre än så baby <3<3!

2009-08-12 @ 20:00:45
URL: http://spillsomebeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0