Ännu en lyckad utgång


Förlåt att jag aldrig hann skriva något mer igår men det blev helt enkelt för stressigt för att hinna med det. Jag kom hem från stan och Sörping (-eftersom busschauffören vägrade att köra oss ända upp!!) vid 16:45. Då skulle jag äta mat och städa rummet innan Julia och Myh kom på lite förfest hos mig. När dem väl var här drack vi lite, gjorde oss i ordning och bara umgicks.

Vid 22:00 var vi inne vid Otten. Dock lite för tidigt för att det skulle vara något folk där men helt ensamma var vi inte tack och lov ;) Blev lite segt i början tills folket kom men det var ganska skönt ändå för då hann vi sitta och bara ta det lugnt och dricka drinkar. När folket kom blev det full fart och dansande hela kvällen nästintill.

Efter fem timmar i klackar var det ganska skönt att få sätta sig i en bil hem. Väl hemma blev det lite nattmat och sen sängen, välbehövligt.

Tack folket för en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: julia

Efter fem timmar i klackar var mina fötter glada att ligga fria i sängen.xD Lyckad utgång, lyckad dag, mindre lyckad bussfärd.xD Men sånt är livet ibland.

2009-08-16 @ 09:35:22
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0