090814

God morgon allihopa.

Eftersom jag är ganska stressad så kör jag bara en snabb sammanfattning av vad min dag kommer bestå av.

Nu ska jag göra mig i ordning och om en timme tar jag och Julia bussen in till Norrköping. Jag kände för en dag på stan. Ska bland annat försöka få tag i ett vax till min pojkvän. Observera vilken gullig flickvän jag är ;) Om jag får tag i något blir det väl att åka upp en snabbis och lämna det till honom. Blir säkerligen någon mer shopping och kanske även en fika.

Efter det blir det att åka hem och äta mat innan Julia och Myh kommer hit på lite tjejförfest innan vi åker in till Otten och dansar järnet, weeiihoouu. Det verkar bli en hel del vi känner som kommer dit ikväll och det är alltid trevligt.

Ni får ha en jättebra dag så får vi se om jag hinner blogga någonting mer under dagen.
puss

Kommentarer
Postat av: julia

Det kommer bli en kanon kväll. Och som sagt blir desto roligare ju fler man känner som är där. =)

2009-08-14 @ 11:06:17
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Charlie

Sv; Tack för kommmentaren! Ja jag tycker det är viktigt med att vara nöjd med hur man ser ut, man ska inte bry sig ett skit om vad andra säger :) Puss!

2009-08-14 @ 11:33:53
URL: http://charliewandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0