Partynight in Katrineholm


Bilden får representera gårdagens kväll och natt i Katrineholm hos Irina tillsammans med Mirela, Myh och Daniella eftersom bilderna som togs under kvällen är aningen censurerade ;)
Hade det i alla fall jättebra. Vi träffades vid tågstationen och tog tåget till Irina vid 18:33. Väl framme möttes vi av shot's och massa god plockmat, supermysigt. Så vi började med att sitta och äta och dricka lite. Sen drogs spelet Twister fram och då blev det desto mer fartfyllt kan jag lova. En hel del roliga ställningar blev det i alla fall ;) Sen blev det lite "alkohol-kortspel" innan det blev dags för utgång... Eftersom alla inte var 18 var det lite spännande att se ifall vi kom in, men det gjorde vi i alla fall och väl inne hade vi någrfa riktigt roliga timmar. Drack sommardrinkar och shakade loss riktigt ordentligt :D När klockan blev två och vi hade dansat tills benen knappt bar oss längre, blev det att gå till Mc Donalds för lite nattmat. Dock blev vi ganska besvikna då de knappt hade något att äta :O Sen blev det att gå hem till Irina för att sussa.
I morse var vi dock allt annat än pigga, framförallt jag och Myh som vaknade upp i samma säng helt borta och hur hur  pigga och glada alla andra lät utanför rummet ;) det blev i alla fall att äta frukost och göra oss i ordning innan tåget hem gick vid 11:00.
Vill tacka Irina och så klart även resten av er flickor för en riktigt trevlig kväll :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var sjukt kul :D Måste göras om kan jag säga!

2009-04-05 @ 21:16:23
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Myh

Det var jag som skrev kommentaren, men tror inte mitt namn kom med...

2009-04-05 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0