Min kärlek


Det här dygnet har spenderats med min älskling. Sjukt mysigt har det varit :) Först var vi på middag hos hans pappa igår och sen fick mamma skjutsa oss till en godisaffär för jag fick ett av mina omtalade godisbehov ;) Sen åkte vi hem till honom och såg (håll i er nu :P) ett avsnitt  2 ½ män, Färjan, The unborn och tillsist Marley and Me..  i säng kom vi väl runt halv två - två, mys! Nu på morgonen har vi bara myst, sett ett till avsnitt 2 ½ män och badat och nu sitter jag och har ångest över att jag snart ska åka hem. Kommer sakna min baby massor ju (A) <3
Så nu ska jag gå och pussa honom lite extra mycket.
PUSS

Kommentarer
Postat av: David

Älskar dig mest <3<3

2009-04-07 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0