Glad påsk på er!

.. kanske lite sent att säga det, vad vet jag. Har inte så jättestor koll på det där med påsken vilket kanske märks ;)

Just nu sitter jag i alla fall hemma hos David. Hamnade här igår efter en fest hos Julias kompis. Hade en trevlig kväll där trots vissa rasistiska människor som vägrade låta folk ha sin egen åsikt.  Förövrigt var det trevligt som sagt så Tack för att jag fick komma :)

Idag blir det i alla fall att åka hem härifrån runt fyra eftersom jag missade min buss vid två och jaa det går sjukt dåligt med bussar på söndagar till Sörping..  Hoppas på att kunna lura med mig David till Sörping men det verkar tyvärr vara lättare sagt än gjort.
Så mycket mer hade jag väl inte att säga för stunden. Så ha ett trevligt slut av påskhelgen OCH lovet nu :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0