Torsdag

Hej hej bloggen!
Idag är det torsdag och jag sitter faktiskt här och pluggar lite (!!) vilket jag borde gjort lite varje dag denna vecka, men bättre sent än aldrig brukar man väl säga ;)                                                                         
Tidigare idag så har jag varit i skolan, hade dock bara två lektioner, Individuellt val (fotografisk bild) och svenska. Sen hade jag en tid hos våran biträdande rektor på skolan för att avsluta min spanskakurs, tillammans med mamma.
Mötet var ganska snabbt avklarat men hade redan missat en del av gympalektionen och är dels förkyld så jag åkte hem med mamma så jag var hemma redan 12:00 :) mycket skönt! Väl hemma möttes jag av David som nyss hade tagit sig upp och duschat. Fy vilken lyx han hade som fick somna om i min varma, sköna säng när min klocka ringde 05:40 och jag tvingades gå upp.
Måste bara påpeka vilken underbar pojkvän han är.. Vi hade umgåts igår på dagen men skrev ändå med varandra på msn senare på kvällen och jag säger bara spontant, "åh vad jag önskar att du skulle vara här just nu". Och vad tror ni inte den underbaringen gjorde då, då? Jo, han kom hit klockan 21:30 trots att han visste att vi bara skulle hinna umgås ett tag innan vi skulle behöva sova. Totalt underbar är han verkligen!
I alla fall, idag har vi inte gjort så mycket egentligen, mest slappat. Sett film och varit ute och gått i det underbara vårliknande vädret :)
Nu blir det i alla fall snart duschen för min del och sen sängen tror jag. Har en spännande dag framför mig imorgon då jag ska få ansiktsbehandling av en kompis - Linda, fotografera broar (till en utställning senare i höst )och sen gå på bio med David, hans vän David och Linda. Sen blir det troligtvis övernattning hos David. Mys!


AMOR VINCIT OMNIA

- gammal bild på mig och David. Nyare kommer!

Kommentarer
Postat av: lilleskutt :D

allt för dig älskling <3

2008-09-25 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0