Måndag

.. känner att jag har väldigt lockande rubriker ;) får bli bättring på det, helt klart!

Idag har det varit en helt vanlig skoldag förutom att nästan halva klassen var sjuka/borta. Men det är ju inte så ovanligt för Spmp 2b :D skärpning på oss! Massor av plugg känns det som att det är just nu. Prov, inlämningar och redovisningar hela tiden. Inte roligt.

Helgen har jag tillbringat med min älskling <3 underbart som alltid :) I fredags var vi på bio med David och Linda och såg Patrik 1,5 som jag tyckte var helt okej verkligen.  Efter det sov jag hos David. På dagen där hade jag även varit på ansiktsbehandling hos Linda, helt underbart var det. Tack linda,  du är så duktig gumman! På lördagen vaknade jag upp hos David men vi var ganska sega på att bli klara så kom nog inte ut på fotorundan (till utställningen om Norrköpings broar) förän framåt halv fyra. Blev i alla fall en hel del häftiga bilder med David som modell på nästan alla. Efter det fick jag ångest när jag skulle hem utan att ha någonting att göra på kvällen så då var David så söt och följde med mig hem.
Lördagskvällen ägnade vi åt Skräckfilm, (dålig!) och mys som alltid. David åkte hem redan vid 12:15 på söndagen och då åkte mamma och jag ut och fortsatte fota broar, det var mys. Sen blev det mat på Vi&ni, mums :D

N
u måste jag lägga mig och plugga inför Mediakunskapsförhöret imorgon. Nattinatti!

 - liten extrabild jag tog bara ute i skärgården.

Kommentarer
Postat av: lilleskutt :D

<3<3

2008-09-30 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0