Äntligen.

.. ja äntligen har jag lyckats få en blogg att fungera, vilket var länge sen sist. Har haft denna sida under en väldigt lång tid men inte kunnat använda den och därmed har jag även ångrat mitt val av namn här, men det får fungera,
Har haft ett ex-antal andra bloggar innan den här men något har alltid krånglagt till sig eller så är det någonting annat som har fått mig att sluta skriva. Men jag har verkligen saknat det, det känner jag!

Nu till lite information om mig då, finns väl inte så himla mycket att säga egenligen men jag är en 17 -årig tjej som går andra året på Samhäll-Media programmet på Kungsgårdsgymnasiet i Norrköping som är en grannstad till lilla Söderköping där jag bor. På fritiden umgås jag nog mest med min underbara pojkvän, David. Men hinner också med att umgås med mina vänner, träna på friskis&svettis och en hel del filmtittande och musik blir det nog också. Något som också är ett stort intresse för mig så är det dansen, som jag för tillfället har tagit  en paus med, tyvärr. Men det är något jag känner att jag tyvärr inte hinner med just nu. Annars har jag dansat en hel del olika dans-stilar men den sista var avancerad street som jag tränade på Norrköpings danscenter.
Ett annat stort intresse för mig är Make up, som jag alltid har tyckt varit roligt. Om jag inte hade valt Samhäll-Media programmet hade jag helt klart gått Stil och Trend som jag tycker verkar vara ett jätteroligt program.
Ja, där har ni lite om mig. Kommer mer med tiden.

Så länge tänkte jag be någon snäll människa att höra av sig om den har lust att hjälpa mig med designen av bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0