Söndag

Jag är sämst på att uppdatera men nu ska det bli skärpning på det.
 Har börjat ta itu med allt jag ligger efter med, i skolan (tack älskling för att du fick mig att orka med det) så då kan jag lika gärna passa på att uppdatera bloggen lite oftare. Är bar rädd att det ska bli som en tidigare blogg jag hade då, där jag alltid och då menar jag alltid, satt.

Har i alla fall legat hemma sjuk en vecka nu, tråkigt värre men nu är det bättre så imorgon blir det skola för min del. Efter skolan blir det stan en sväng, sen hem till älskling och sen tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Lite nervös inför det är jag måste jag erkänna. Vågar inte gisa på vad jag ligger på i betygsväg med tanke på hur mycket sjuk och borta jag har varit.  Men det löser sig. Har i alla fall 0% ogiltig frånvaro, STOR förbättring från förra året  :) Bravo Malin.

Helgen har spenderats med David, blev mys där till Saw-filmer i fredags, kan dock inte bestämma mig riktigt vad jag tyckte om 5:an. I går åkte vi hem hit och pluggade och såg på Svenssonsvensson. Sen blev det lång pratstund med älskling i sängen (du är bäst<3) älskar hur han verkligen ställer upp för mig och får mig att inse saker som jag själv bara tränger undan.  Idag åkte han hem ganska tidigt och då bakade mamma och jag lussebullar och sen har jag pluggat resten av dagen. Och pratat med Oscar, och neeej jag är inte arg på dig Oscar :D
Ska tillbaka till Wallander - luftslottet nu, fastnade här i pausen bara. puss!

Kommentarer
Postat av: Davve

allt för dig <3<3

2008-11-24 @ 01:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0