Sammanfattning av mysiga dagar

Så, nu är det en sån där lång och tråkig nyhets-paus i Wallander så tänkte passa på att berätta lite vad jag har gjort, sen sist :)
Torsdag: Skola som vanligt (hann dock inte med att göra historia-provet :(). Hade i alla fall dans och lekar på idrotten, vilket var ganska intressant ;). Hem direkt efter skolan för att fota Julia till foto-uppgiten i skolan. In till stan senare för att gå på modevisningen som Stil och trend 2:orna höll i, mycket duktigt gjort :) Sen fick vi skjuts hem till David där jag sedan sov, mys!
Fredag: Vaknade upp och mådde inte bra, så det blev att skippa skolan och mysa hemma hos David istället, behövligt kan jag lova. Lite trött på allt i skolan för tillfället :/ Blev i alla fall en riktigt mysig dag och sedan följde David med mig hem och så sov vi hos mig, blev en del film-tittande och mys som alltid.
Lördag: Hade en allmänt slapp dag tills David åkte hem vid 16:00 då åt jag och hade det lite allmänt mysigt med mammsen och så tills jag tog bussen med Oscar in till stan och vidare till David för att ha en fira-Oscar-kväll där ;) Trevlig kväll med trevligt folk, så Tack Linda, David, Älskling, Oscar och Linnea för kvällen :) Stannade kvar och sov hos David även denna natt.
Idag: Tog det allmänt lugnt och såg film hos David tills mamma kom och hämtade mig runt tre, med bilen full av julklappar till mig, iiih. <3 Åkte hem och åt på Vi&Ni med mammsen, sen skjutsade vi mormor och nu har jag bara haft en lugn kväll med TV-tittande och även fixat foto-uppgiften.

 (alla bilder behöver inte vara överseriösa)

Usch vad jag hatar att behöva sova utan dig älskling (a) kommer vara tomt i sängen utan dig inatt! :( <3
åter till Wallander, puss!

Kommentarer
Postat av: Dawe

min läckerbit <3

2008-12-09 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0