Det låter Boom Boom.. <3

Nu var det riktigt länge sen jag skrev igen =/ stort fy på mig!
Sen dess har jag hunnit med att besöka huvudstaden ;) blev en riktigt mysig dag med mamma. Började med att ta en fika på Wayne's sen blev det lite shoppning. Köpte faktiskt inte så mycket, ett par örhängen, armband, stickad tröja (mysfaktor på hög nivå, mums), julklapp till älsklingen, julklapp till mammsen och sen blev det även att panikshoppa ett par skor eftersom mina rasade ihop, det var läskigt :( Dem nya är dessvärre redan trasiga dem också så ska lämna in dem imorgon var det tänkt! Vi avslutade dagen på en jättemysig italiensk restaurang i gamla stan :)

I helgen var jag på julbord på Golfkrogen, lika gott som alltid. Behöver inte nämna så mycket mer om det!
Igår var jag även på nagelbehandlig hos Therese med Daniella. Naglarna blev precis som jag ville ha dem, som alltid :) är så kul att hon har blivit så duktig så pass snabbt!

Förövrigt har jag umgåtts mest med min underbara pojkvän vilket har varit sjukt mysigt som alltid :) Förstår mig fortfarande inte på er som tror att ni kan få det att ta slut mellan oss genom att komma med massa falska påhopp och anklagelser mot vad min pojkvän gör och hittar på saker han deffenitivt aldrig skulle göra. Jag tror jag känner honom lite bättre än er och litar på honom mer än vad någon människa någonsin kommer att göra på er. Ni vet ju själva att ni har så fel. Känns det kul att behöva leva i en lögn för att försöka få två personer som har hållt ihop så pass länge som vi faktiskt har gjort, att gå skilda vägar? Jag tycker synd om er men ni kommer aldrig att lyckas! David är den mest underbara person jag känner<3 och jag tycker om honom alldeles för mycket för att lämna kunna lämna honom på grund av era falska påhopp.
Ni är patetiska!

 - jag förstår att ni är avudssjuka!
Det låter boom boom lyssna, mitt hjärta slår för dig!


Kommentarer
Postat av: Darre

tycker om ig mest älskling <3<3

2008-12-16 @ 20:49:18
Postat av: Darre

dig *

2008-12-17 @ 02:38:36
Postat av: Erika

irriterande att det ska finnas sånna människor. Fy fan

2008-12-17 @ 17:27:26
URL: http://celsiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0