Hinner inte med mitt eget liv just nu.

Klockan är just nu 22:30, det är onsdag och jag har inte ens börjat med min historiuppgift som ska lämnas in på fredag, lyckat Malin... Jag har faktiskt tänkt att börja, väldigt länge nu och det är väl tanken som räknas, eller hur?! ;)
Nejdå, men är lite mycket med skolan just nu. Ett missat historiaprov som jag borde göra på omprovstillfället efter skolan imorgon men som jag nu insett att jag inte kommer hinna göra :( matteprov på fredag (för mig) vilket jag inte fattar någonting av, men vår kära matte-lärare tvingar mig att göra det ändå (om jag inte hade ångest-attacker på nätterna om det, för i så fall skulle jag tydligen slippa det xD), historiaupgiften som ska vara inlämnad på fredag (dags att börja nu Malin!!!) och tillsist en fotouppgift som också ska vara inlämnad på fredag.. Känns ganska stressigt!
Min lösning på det hela;
* Fotouppgiften gör jag imorgon, fotar Julia och även en bakgrund till det här hemma över åkern typ( och nej, jag bor inte på landet xP), hela bilden ska föreställa Mona lisa i slutändan var det tänkt.
* Historia-provet hinner jag helt enkelt inte med att göra imorgon utan får söka upp min lärare och be om en annan tid eftersom jag måste få klart fotoprojektet osv...
* Historiauppgiften börjar jag skriva stödord på nu, för att sedan skriva en text om det hos David eller hemma, imorgon. (Behöver sömn natt känner jag)
' Matte-provet tänker jag knappt plugga till eftersom jag redan vet hur det kommer gå :/ ;) men aja, kollar nog igenom det något imorgonkväll bara.

 -  ett tack till min älskling som gör att jag faktiskt orkar med allt, även när det känns outhärdligt. Du är bäst David!<3

Idag var jag ju först i skolan så klart, där jag delvis blev söndermobbad, (tack Calle framförallt :P) och efter skolan gick jag på stan med Myh, hennes David och min David, senare även Daniella. Fikade och så. Köpte endast ett läppbalsam. Sen gick jag och David hem till honom och hade det mysigt ett tag tills min buss gick vid 18:05. Kom hem, åkte till Braskens och åt grill-/kycklingspett med mammsen, mums! Sen slappade jag ett tag, pratade med baby och sen var det Oskyldigt dömd som gällde och nu sitter jag här. Måste plugga lite ikväll i alla fall för imorgon är det körigt; Skola först till 12:55, hem (förhoppningsvis) med bussen 13:10, fota Julia och bakgrund, fixa bilderna i PS, äta, kanske packa lite, in till stan, hem till David, till Kungsgård på modevisning 20:00 och sen antingen sova hos David eller åka hem, berr på hur långt jag kommer med läxorna.

Åh, ge mig jullov nu tack!

Kommentarer
Postat av: Davve

<3<3

2008-12-04 @ 09:23:56
Postat av: Erika

gumman då :) <3

2008-12-04 @ 19:34:13
URL: http://celsiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0