Nu är jag här igen

Glöm det förra inlägget med ny blogg, den ville inte fungera ändå. (Åh vilken underbar tur jag har med bloggar nu för tiden alltså :/) Så nu kör vi på, på den här trots allt, det är väl menat så..
Ska försöka trixa liite med designen på den här bloggen också och ha min gamla-gamla design tills jag skaffat en nyare och lite roligare. Men kul med lite färg istället för vitt i alla fall :)

Min helg kan sammanfattas av ordet fest, nejdå riktigt så illa är det inte men har haft en riktigt trevlig helg i alla fall.
Har spenderat den med älskling i alla fall, från i fredags till idag.
Fredag: Skola, slutade tidigare från IV-valet, busigt. Spenderade tiden på stan tills David kom och vi åkte hem till Sörping. Skulle ha spenderat kvällen i Viken men så blev det inte så vi hyrde tre filmer istället. En hann vi se innan jag tvingade David att lägga sig med mig (A)
Lördag:
Jag skulle vara informatör på Kungsgårds öppet hus, vilket resulterade i att både jag och David fick ta bussen in till stan redan 9:10. Sen blev det hem för min del, städning och sen fixa i ordning mig för kvällens fest. Sen för-drink hos Robban innan jag gick hem och gjorde mig i ordning det sista för att ge mig ut till lokalen Lådan där Moa och Natalie hade sin försenade födelsedagsfest, som var mycket trevlig verkligen. Dricka, lekar och 35 tjejer i en liten lokal, kan knappast bli bättre. Senare kom David hem till mig och vi såg den andra av filmerna vi hade hyrt innan jag tvingade honom att lägga sig med mig, ytterligare en kväll (A)(A)
Söndag:
Ställde klockan för att komma i väg till den årliga julmarknade i Sörping. Extra mysigt i år eftersom David var med <3 Kollade på lucia-kandidaterna och åt korv gjorde vi också, mys :) Sen åkte vi hem, såg den sista filmen och sen bar det av ner till Viken där det var "fest" hos Oscar, med bastu, dricka, film, nattpromenad i Viken och mycket trevligt sällskap bestående av Oscar, Linnea, Irina och David så klart. Mycket lyckat. tack alla för en trevlig kväll!
Idag: Jag och David åkte hem från Viken och sen har vi haft en allmänt slapp-dag, sovit och bara tagit det lugnt tills han åkte hem vid 17:30. Då åkte mamma och jag och köpte pizza, (perfekt bakis-mat) och efter det har det bara varit TV-tittande på schemat. Borde ha pluggat, men jaa så blev det inte helt enkelt (A)(A)(A)

Var ju dessutom första advent igår, mysigt! Julen närmar sig och imorgon firar jag och David 7 månader, iih. Känns som det finns mycket att längta till:

  • 7 månader med David imorgon<3
  • Lindas modevisning på torsdag
  • Stockholmsresa med mamma 10 december (min namnsdag och även nobeldagen, det ni)
  • Jullov
  • Julafton
  • Nyårsafton
  • Min 18 - årsdag
  • Birka paradise med älskling och säkert massor till

Iiih, när jag tänker på det känns livet genast väldigt bra. Men oj, nu blev det långt idag. Ska se till att avsluta här, försöka fixa bloggen. Sen ringa älskling, TV och godnatt-sms och sen sover jag gott.
puss!
 -  här kan ni se en bild från igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0